Новини

Сградата на Община Борован е с нов облик

  17.02.2015 14:49  

Общинската администрация посрещна новата година с нови офиси. Строежа представлява внедряване на енергоспестяващи мерки и рехабилитация на административната сграда на Община Борован.  Сграда е съществуващата.

Ремонтирано е котелното помещение. Вратите са сменени с метални такива, и са боядисани металните капаци на прозорците.  В сградата е изградена вътрешна отоплителна инсталация за централно отопление  на всички помещения от локален топлоизточник – котелно на твърдо гориво – пелети за отопление. То има самостоятелен вход и към него е ободобено и помещение за склад за горивото.

През 2014 година бе частично ремонтиран първият етаж.Бе изграден информационен център с лесен достъп за жителите и гостите на община Борован.  При последният ремонт бяха сменени старите врати с инетриорни такива, преградена беше стаята на охраната, като там са ситуирани противопожарната система, малка телефонна централа и интернет сървър, и съществуващият банкомат.   Сменена е подовата настилка навсякъде. В общите помещения е монтиран гранитогрес, а  в офис помещеният – ламиниран паркет. Стените са обработени с кнауф и боядисани с латекс. Монтирани са и окачени тавани.

Изцяло са ремонтирани вторият етаж и тавана на сграда. Вторият етаж подслони екипа на отдел „ БФО АПИО, който до този момент бе в друга сграда. Сега контакта между отделните звена на администрацията е по бърз. Пода по стълбището и фойаето на втория етаж е с гранитогрес, а офисите с ламинат.  Монтирани са климатични тела във всички помещения, сменена е дограмата. Във всички стаи е монтиран окачен таван тип „ Армстронг” и вратите са подменени със интериорни такива от МДФ.

На тавана са обособени две спомагателни помещения.

Фасадата на сградата е с полимерна мазилка, положена е топлоизолация от фибран. Стъклопакетът е  с аргон и нискоемисионно  К-стъкло.

Една от основните цели е намаляване на разходите за отопление и по бързото и качествено обслужване на жителите на общината. За съжаление не бяха одобрени разходите за закупуване на ново обзавеждане и нова техника.Общата стойност на проекта е 626 084, 76 лв изцяло финансирани от Публично инвестиционната програма „ Растеж и устойчиво развитие на регионите”