Административното обслужване в Община Борован се осъществява чрез:
„Център за административно обслужване” (ЦАО), оборудван с указателни табели на български език.
ЦАО е в сградата на Общината, с адрес: с.Борован, ул. ” Иван Вазов” No 1.
Заплащането на административните услуги в ЦАО се осъществява на гише с платежна карта чрез терминални устройства ПОС и/или в брой.
Административно обслужване в Община Борован се осъществява с непосредственото сътрудничество между отделните звена в Общината и съответните институции и организации при извършване на интегрирани административни услуги.
В Центъра за административно обслужване:
- предоставят информация на потребителите за издаваните актове и предоставяните услуги при осъществяване на административното обслужване на достъпен и разбираем език;
- отговарят на запитвания от общ характер и насочват въпросите по компетентност до звената в съответната администрация, както и към други административни органи, компетентни по съответния въпрос;
- разясняват изискванията, на които трябва да отговарят заявлението/искането за осъществяване на административното обслужване, жалбата, протестът, сигналът или предложението, по предварително установен ред;
- приемат заявления и искания, жалби и протести, сигнали и предложения;
- приемат заявления и регистрира устни запитвания по Закона за достъп до обществена информация;
- проверяват пълнотата на документацията по всяко заявление/искане за осъществяване на административно обслужване по предварително изготвен контролен списък;
- дават информация за хода на работата по преписката;
- осъществяват връзката с останалите звена от администрацията по повод осъществяване на административно обслужване;
- предоставят исканите документи, включително издадените индивидуални административни актове и други документи, данни и информация, които са резултат от осъществено административно обслужване;
- осъществяват контакт със звената, работещи експертно по преписките, образувани по заявления/искания за осъществяване на административно обслужване, и по преписките, образувани въз основа на сигнали или предложения;
- разясняват начина на плащане;
- изпълнявати функциите на посредник при заявяване, заплащане и получаване на електронни административни услуги по реда на Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги.
Работното време за работа с клиенти в:
Център за административно обслужване – ул. „ Иван Вазов” No1 от понеделник до петък от 8.00 до 17.00 ч., без прекъсване;
В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на звеното за административно обслужване продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа, след обявеното работно време.